zaterdag, mei 24, 2008

Een overwinning op onszelf


Nou vind ik als het licht op de WC uitvalt dat al behoorlijk eng. Toch zijn we grotten in geweest die 300 meter onder de grond liggen. De Carlsberg Caverns Eerst een paar honderd meter met de lift naar beneden en dan nog een stuk afdalen verder de grot in. Verbijsterd dat zoveel mensen dit zo maar doen. Dom genoeg hadden we ook nog een uitvoerige rondleiding geboekt. Die duurde bijna 2 uur. En halverwege deed de gids tien minuten het licht uit! Om een verhaal te vertellen over de ontdekker van de grot die zijn lamp uit ging. Gelukkig zat Leonie naast me en hield mijn zweethand vast. Was echt flooding of implosive therapy. We zijn nu nooit meer bang in het donker. Heel mooi die grot. Achteraf zeg je dan heel stoer tegen elkaar dat het zeker de moeite waard was.

2 opmerkingen:

Nelly zei

Lieve Leonie en Bert,

Wat een geweldige reis maken jullie toch; heel bijzonder. Ik heb net een tijdje gelezen wat jullie allemaal doen en meemaken in de VS. Heel mooi en zelfs theratpeutisch Bert, begrijp ik. Sommige stukken herken ik omdat ik daar met Luc geweest ben. Leuk. Wat een prachtig groot en weids land is het hè? Zoveel ruimte.

Hier is het vandaag regenachtig weer na veel zomerse dagen. Toch duurt het nog 4 weken voordat we naar Maleisie gaan. We hebben er alle drie zin in. Gisteren heb ik een reislijstje gemaakt. Het is weer even wennen: alleen een koffer i.p.v. een auto waarbij je altijd alles kunt meenemen.
Maar goed eerst nog een aantal weken werken.

Jullie beiden nog heel veel genieten gewenst.

Lieve groeten, Nelly

Cursief Huigje zei

een prachtige 'grot'-prestatie!